Re: wydajnosc k.graficznych - pci a agp

Autor: at (adamzz5_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 18:10:26 MET DST

> Nie da się wprost odpowiedzieć na to pytanie.
>
> Przede wszystkim należy pamiętać, że zastosowanie PCI zamiast
> AGP ogranicza jedynie transfer. Duży transfer potrzebny jest
> tylko do przeniesienia tekstur oraz do wykorzystywania pamięci
> RAM w momencie braku lokalnej pamięci wideo. Przesyłanie
> danych o scenie nie wymaga już dużego pasma.
>
> W związku z tym karta graficzna PCI wyposażona w odpowiednio
> dużo lokalnej pamięci wideo będzie nieco tylko wolniejsza od
> takiej samej karty graficznej AGP.
>
> Pamiętaj też, że wciąż sporo jest komputerów, w których nie
> [...]

dzieki.
Wiec teraz mam dylemat jaka wybrac. Zastanawialem sie nad jakas ATI 32mb,
ale po twojej wypowiedz
widze, ze nie ma sensu brac <64 MB RAMU.
Moze doradzilbys koledze jakis model.... nowy badz ktory moglbym dostac na
allegro ?

Zasadniczo to siedze w okienkach (czasem Linuks) wiec jakosc wyswietlania
jest istotna, ale od czasu
 do czasu zagralbym sobie w jakas gre, wiec takze i wydajnosc sie liczy.
Co radzisz panie ? Tak moze do 300 zl ?