Nagrywarka LiteOn

Autor: Andrus (alaskamen_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 16:21:52 MET DST

Witam

Planuje zakup nagrywarki i zastanawiałem sie nad LiteOn z Allegro 48x. Czy
to dobry wybór ?
Nie wiem jak wam ale mnie wydaje się że kiedy? robili lepsze Cd-romy i
nagrywarki . mam starego cd-roma LG x32 i służy mi już 4 rok a brat kupił 2
lata temu samsunga x52 i już wysiadł kjompletnie. Wiem że to może zależy od
konkretnego egzemplarza ale czy co? w tym nie jest z prawdy ? Jak my?licie ?

Wracaj?c jednak do kluczowej sprawy czy te nagrywarki LiteOn to jaki? szajs
czy normalny standard jak LG'ki ? Atrakcyjna cena 190 pln zachęca

pozdr

Andrus