Re: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 12:26:28 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bacv65$caj$1_at_news.onet.pl

> Dziwny apel. Przejrzałem swoje archiwum. Nie znalazłem żadnego
> "rozpirzonego" posta. Wszystkie trafiają chyba dokładnie tam, gdzie
> planowali ich autorzy. Może twój problem wynika z faktu, że niezbyt
> często pobierasz newsy, a twój serwer szybko usuwa starocie. Pewnie
> dlatego brakuje ci głównych topiców...

Czasem może się trafić jakaś odbitka z innej grupy w postaci FUT-a, to
chyba najczęstsze przypadki. Ale spotykałem też i takie posty, w których
brak było pola References - tak jakby czytnik postującego nie potrafił
wątkować.

Nie jest to jednak chyba tutaj duży problem. Rzućcie okiem na grupę
microsoft.public.pl.windows - tam to dopiero włos się jeży ;-).

P.S. Czyżby wszystko, co jest firmowane słowem "microsoft", było do
hmmmmmm.......? ;-)))

M.