Re: Ludzie, co WY oszaleliście ? !!!

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 12:14:06 MET DST

Użytkownik "Roger" napisał:

> Ale czy to tak trudnoodpowiedzieć w tym samym wątku?
> Rozpirzycie te wszystkie posty po całej grupie

Dziwny apel. Przejrzałem swoje archiwum. Nie znalazłem żadnego
"rozpirzonego" posta. Wszystkie trafiają chyba dokładnie tam, gdzie
planowali ich autorzy. Może twój problem wynika z faktu, że niezbyt często
pobierasz newsy, a twój serwer szybko usuwa starocie. Pewnie dlatego brakuje
ci głównych topiców...

Pozdrawiam,
Sniper