Re: Wyłączający się dysk twardy

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 May 2003 - 12:07:27 MET DST

Użytkownik "Marsjanin" napisał:

> Co to za bzdura? Pokaż mi monitor, który pobiera choć
> jednego wata z zasilacza kompa (nie licząc kabla
> sygnałowego, ale to nie zasilanie).

Popularne zasilacze (np. Codegen) nie posiadają zespolonego zasilania
wspólnego dla komputera i monitora. Nawet jeżeli posiadają wyjście zasilania
dla monitora, to w ich wnętrzu jest zwykłe rozgałęzienie, dokładnie takie
samo jak w gniazdku, czy listwie zasilającej. Dlatego też podkreśliłem to
jako ewenement, bo istniały kiedyś zasilacze, np. AbleCon, które miały
wspólne zasilanie dla kompa i dla monitora. Oczywiście było to w czasach,
gdy monochromatyczne 9" na biurku to szpan na skalę światową.

Pozdrawiam,
Sniper