Re: wiatraki - wyłącznik

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Tue 20 May 2003 - 07:38:07 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek_at_-wp.pl-> napisał w wiadomości

> skrotowiec - od MotherBoard

> jasne - w wentylatorach wyglada to tak:
> - czarny = masa
> - czerwony = napiecie (tu +12V)
> - zolty/bialy/niebieski = zczyt predkosci

> na czerwonym

> niepotrzebny -
>
> na procku to raczej bym nie odlaczal - chyba ze proc to jakis
> "przedpotopowy" slabeusz typu Celeron 300 itp w zasilaczu rowniez nie
> polecam calkowitego odlaczenia

Te wentylatory to tylko: jeden wciągający z przodu kompa a drugi wyciagający
z tyłu.
Ale właśnie najbardziej mnie interesuje, czy jak wyłącze/włącze podczas
pracy kompa, to czy coś takiego może cosik zepsuć. Może lepiej wtedy
wyłączyć kompa, włączyć/wyłączyć wiatrak i znowu kompa odpalić? Jak
uważacie?

Pozdrawiam, Sebastian