Re: Komputer nie wyłącza sie!!

Autor: kuba (kubbo_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 23:44:41 MET DST

Użytkownik <chmielar_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Zmieniłem kompa na nowego z obudową ATX i mam problemik bo po zamknięciu
> systemu komputerek nie wyłącza sie automatycznie (trzeba go dodatkowo
wylaczyc
> przyciskiem). Nie wiem czy pomylilem kabeliki przy skladaniu czy to wina
czegoś
> innego?

jesli chodzi o windy
(bo nie napisane, ale chiba tak)
to czasem cosik przy instalacji sie porobi
z opcjami greenowskimi
i sa potem tekie problemiki
jesli nowo zalozony sys,
to moze warto reinstalke?
nie pamietam, czy sie jakos to poprawialo
jak nikt nic nie wymysli, to sprawdz w setupie,
czy opcje sa wlaczone, i reinstala