Re: Kingston HyperX???? Prosze o szybka odpowiedz...

Autor: poisson5_at_wp.pl
Data: Mon 19 May 2003 - 23:14:55 MET DST

> ***Różnica pomiędzy Kingsotnami a Kingstonami HyperX jest w ywdajności - te
> pierwsze to zwykłe pamięci z tzw. segmentu value, czyli na rynek masowy -
> różna jakość (możesz trafić świetne, ale najczęściej trafisz przeciętne,
> które niewiele więcej pójdą niż nominalne wartości). Z kolei HyperX to seria
> limitowana, selekcjonowana, której wszystkie egzemplarze są gwarantowane na
> określone parametry (taktowanie i timingi) i raczej przeznaczone są dla
> "wyczynowych" użytkowników. W moim przekonaniu różnica 50 zł jest do
> [...]

Jej wielkie dzieki :D To sie nazywa fachowa odpowiedz. Gdyby tak wiecej takich
ludzi bylo na forum... Kompa uzywac bede do obrobki dzwieku to jesli chodzi o
jakies bardziej profesjonalne rzeczy. No a poza tym to oczywiscie gry.
Potrzebuje tazke czegos co bedzie mi sie dobrze krecic synchronicznie z
prockiem :) Na reszte ktora wymieniles po 1 mnie nie stac a po 2 az tak wiel
nie potrzebuje. Obrobka muzy nie potrzebuje az takich wielkich wymagac jak
grafika czy video. Szczegulnie ze narazie mam tego niewiele ale z czasem moze
byc wiecej. Dlatego wole dolozyc te 50zl i troche pochodzic na tym sprzecie
niz za zaraz zmieniac na nowy... Ale wydaje mi sie ze jednak wezme te HyperX
mam w tej chwili troche wiecej kasy. A potem nie wiem czy bede mial :D Jeszcze
raz wielkie dzieki za odpowiedz.