Re: Kingston HyperX???? Prosze o szybka odpowiedz...

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 22:46:10 MET DST

> pytanie czy kupic Kingstony PC333 czy kingsotn HyperX takze PC333????
***Różnica pomiędzy Kingsotnami a Kingstonami HyperX jest w ywdajności - te
pierwsze to zwykłe pamięci z tzw. segmentu value, czyli na rynek masowy -
różna jakość (możesz trafić świetne, ale najczęściej trafisz przeciętne,
które niewiele więcej pójdą niż nominalne wartości). Z kolei HyperX to seria
limitowana, selekcjonowana, której wszystkie egzemplarze są gwarantowane na
określone parametry (taktowanie i timingi) i raczej przeznaczone są dla
"wyczynowych" użytkowników. W moim przekonaniu różnica 50 zł jest do
przełknięcia, bo dostajesz produkt lepszej jakości. Choć z drugiej strony
czytałem kilka opinii o tych ramach, które nie były pochlebne.
Po prostu odpowiedz sobie na pytanie: czy chce Ramy do komputerka, przy
którym nie będę grzebał, czy potrzebuję wydajnych ramów do high-endowego
kompa. W tym drugim przypadku polecam ramy GeiL'a (sam mam takie DDR 400
Ultra - 2x256, chodzą na 2-2-2-6 przy 400 MHz), Corsair'a, Crucial'a lub
Mushkin'a (ostatnie dwie będzie trudno kupić w Polsce). Są drogie, ale warte
swojej ceny.
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak

 Czy ktos