Odp: minitor- problemy z włączaniem - Flatron 775FT

Autor: ledka (mega_54_at_wp.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 14:33:50 MET DST

Po odloczeniu od karty graficznej monitor powinien sie wylaczyc , nie
powinno byc takiego migotania diody kontrolnej , jezeli monitor byl oddawany
wiecej niz 3 razy do naprawy i usterke nieusunieto to powinni dac nowy
monitor i gwarancje przedluzyc , nawet po naprawie gwarancja powinna zostac
przedluzona , w moim przypadku tak bylo ale monitor innej firmy byl .
pozdrawiam .
Użytkownik wuj <wujko_at_interia.pl_nospam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:baal9u$ilv$1_at_nemesis.news.tpi.pl...