Re: Monitory LCD Belinea - jak z jakością?

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 15:07:45 MET DST

Kolejna wada jaką zauważyłem po dłuższej pracy z tym monitorkiem.

Problem trochę śmieszny, dotyczy znanego programu Gadu-Gadu. Otóż, przy
ustawieniu wyglądu oznaczonego w programie jako "3d", podczas rozmowy dwóch
osób, teksty wypisywane przez użytkowników są wyświetlane na różnych tłach:
na delikatnym, jasno-niebieskim dla jednej osoby i piaskowo-żółtym dla
drugiej. Tymczasem na LCD Belinea 101556 nie ma żadnej różnicy. Oba są
identyczne, jakieś kremowe. Kombinowałem przez pół godziny, zmieniałem
wszystkie parametry - bez skutku. Nie udało mi się zmusić monitora do
wyświetlenia tak delikatnych odcieni. To chyba niewątpliwa wada,
dyskwalifikująca monitor w zastosowaniach graficznych.

Pozdrawiam,
Sniper