Re: KOMP

Autor: M (mmaacciieejjss_at_14.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 14:10:58 MET DST

Mon, 19 May 2003 12:28:51 +0200, "sawi" <sawiko_at_interia.pl>
napisał(a):

>pomiędzy ceną a jego parametrami technicznymi i możliwościami, zaproponujcie
>konfigurację sprzętu i odpowiednio dobierzcie oprogramowanie dla komputera
[...]

Co tu duzo gadac: Uczen gimnazjum jak wiem z doswiadczenia to lubi
pograc sobie w gry 3D :) To zależy wszystko do czego chcialbys uzywac
maszyny poza tym.Takim kompromisem miedzy cena i mozliwosciami moze
byc wedlug mnie zestawik do grania i do calej reszty zastosowan ucznia
gimnazjum:

Sredniej klasy płyta główna: ~400zł
Procesor: athlonXP 1700+ - 250zł
Pamiec: minimum 256 mb DDR? - 100zł
Karta grafiki: jakis geforce4 albo radeon 9000 (~450zł)
Dzwiękówka: jakakolwiek - do 100zł
HDD 80GB - do 450zł
Monitor koniecznie 17" i z dobrym odswierzaniem w duzej rozdzialce
czyli minimum 1280x1024_at_80Hz - jakieś 800zł ?
+ inne pierdoły ...

Podobnych zestawow spelniajacych Twoje wymagania moze byc setki.
...:::|Maciek|