co sadzicie o tych zestawach?

Autor: bumbarumba (bumbarumba_at_op.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 14:03:14 MET DST

Plyta : ECS K7S5A SIS735, SDRAM, DDR
Pamiec : SDRAM PC133 - 256 MB (mam ze starej plyty)
Procesor : AMD Duron 1,3GHz

Plyta : ECS L7VTA KT400, AGPx8, LAN,SOUND, USB2.0
Pamiec : DDR KINGSTOM PC266, 256 MB
Procesor : AMD Athlon XP1700+

chodzi mi o to, jak duze sa roznice w wydajnosci (zastosowanie w
multimediach). Wiecej pieniedzy nie moge przeznaczyc. Chodzi mi tez, czy w
drugim zestawie sa lepsze plyty do athlona, ale w tej samej cenie co
wymieniona (moze Epox, Shuttle?). Przegladalem grupe, ale tam sa wymieniane
plyty z wyzszej polki, np Gygabite albo MSI, a z plyta ECS K7S5A SIS735 co
chwila wyskakuja jakies
nowe watki z problemami. Ale generalnie chodzi mi o opinie na temat
drugiego zestawu. Ja jestem sklonny doplacic kilka zlotych i kupic ten
drugi zestaw, zeby mi z dwa lata dzial w zdrowiu i szczesciu.

Z gory dzieki za opinie
Z pozdrowieniami
bodek