Re: Monitory LCD Belinea - jak z jakością?

Autor: Cray (cray_at_o2.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 13:35:04 MET DST

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl> napisał
> - bardzo długi czas "wygaszania" pikseli, powodujący, iż nawet powolny
ruch
> myszą powoduje pozostawanie śladu kursora na ułamek sekundy - tragedia
> podczas przewijania obrazu w dół w Wordzie, czy IE; w grach nie
testowałem -
> ale tam chyba musi być kicha totalna.
Hmmm to dziwne ... wg specyfikacji ma to byc 25ms w obie strony .... no to
cos dziwne ? to jakie musialby byc czas gaszenia i wygaszania zeby to
wygladalo w miare normalnie ? 10ms ? ... cos mi sie wydaje ze nawet w tych
super hiper LCD takiego czasu nie ma ... wiec moze przyczyna lezy w czym
innym ?

--
Pozdrowionka śle Cray