Re: Szpiegostwo na pol etatu

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_uni.torun.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 12:39:37 MET DST

On Mon, 19 May 2003, Remek wrote:

> Nie sa to na pewno skutki wirusa lecz tylko i wylacznie wina lezy po
> stronie nieumiejestnosci uzytkownika , ktory zawsze twierdzi ze nic nie
> usuwal .

;-))

Stadnardowe tlumaczenie serwisowe nr 1: "U nas dziala"
standardowe tlumaczenie klienckie nr 1: "Ja nic nie zrobilem"

> Nie chodzi mi o konkretne szpiegowanie sensu stricto ale o jakies zapisy w
> logach itp.
> Dzieki z gory za pomysly.
> --
WinGuardian i logi mailem na wskazany adres ? :-)) Lokalnie tez sie
zapisuja lacznie ze zrzutami ekranu np. co minute oraz plikiem
zawierajacym sekwencje przyciskanych klawiszy. Szpiegowanie, oops,
przepraszam - kontrola stacji roboczej -:) nawet na 4/5 etatu.

Pozdrawianko!

A.S.