Szpiegostwo na pol etatu

Autor: Remek (costam_at_cos.tam.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 11:30:02 MET DST

Czesc.
Czy jest mozliwosc sprawdzenia jakie pliki zostaly usuniete i jakie zmiany
zostaly wczesniej dokonane w komputerze ?
Chodzi mi o to ze znajomemu czesto cos ginie, cos sie gubi, cos sie
zmienia...SAMO !!!Potem ja musze sie meczyc aby to poprawic. Kiedys pousuwal
wszystkie pliki wsadowe :))
Nie sa to na pewno skutki wirusa lecz tylko i wylacznie wina lezy po
stronie nieumiejestnosci uzytkownika , ktory zawsze twierdzi ze nic nie
usuwal .
Nie chodzi mi o konkretne szpiegowanie sensu stricto ale o jakies zapisy w
logach itp.
Dzieki z gory za pomysly.

--
                    Remek         www.remig.cad.pl
        Nie martw sie o jutro , martw sie jak go doczekasz.