Re: awaria skanera HP

Autor: jarek (jarek_at_astech.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 08:50:41 MET DST

> Kolega juz odpowiedzial :P Ale ja mam inne pytanko - jutro ide kupic 3570c
> :) Ogolnie mozesz zarekomendowac HP? :)

Myslalem, ze drukarka i skaner to tylko HP, ale teraz sam nie bardzo wiem
skaner nie powinien przestac dzialac po wgraniu nowego oprogramowania
ze strony producenta. Nie bardzo wiem jak wgrac stary. Czy wyjac flash ...
i do programatora - skad wziac stary soft ? Niby dzialal dobrze, ale nie ma
USB 2.0, dali mi tylko polskie oprogramowanie, a rozmowa z panienka z
hotline
pomocy technicznej, kiedy to ja jej mowie ci i jak ... wiadomo o co chodzi.
Chyba kiedys bylo lepiej.