Re: awaria skanera HP

Autor: Klaudiusz (fatla_at_nospam.poczta.fm)
Data: Mon 19 May 2003 - 11:34:52 MET DST

> Kolega juz odpowiedzial :P Ale ja mam inne pytanko - jutro ide kupic 3570c
> :) Ogolnie mozesz zarekomendowac HP? :)

NIe kupuj 3570c - przystawka do skanowania slajdow/negatywow to bajer. Mam
ten skaner i jeszcze nie udalo mi sie dobrze zeskanowac slajdu (o negatywach
nie wspomne). Skany slajdow sa zaniebieszczone a uzyskane wyniki trudno
zaakceptowac nawet na wuwuwu. Jak juz koniesznie chcesz paszczaka do z
przystawka to poszukaj jakiegos Epsona Photo 1250 czy 1650.

Klaudiusz