Re: Zbyt Ciemny Obraz Na OPTIView 15L

Autor: f_at_za
Data: Mon 19 May 2003 - 02:34:28 MET DST

Użytkownik "KSIN The Footman" <XXX===real_ksin_at_poczta.onet.pl===XXX> napisał
w wiadomości news:ba948g$kds$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "f_at_za" <fazaki_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

> zapewne na bledach innych (moja konkluzja po tym co napisales) ;]

Wyjatki z mojej pierwszej odp.

1)"ale zeby nie ryzykowac musisz zaliczyc serwis"

2)"W tej chwili nie powiem (bo nie wiem) ktorym potencjometrem na plycie
(monitora oczywiscie) trzeba pokrecic, ale jak tylko bede mial wolny dzionek
skocze do chlopakow na serwis i sie dowiem."

3)"Trzy dni wczesniej nie pij nawet browca bo 10-15
kV daje niezlego kopa(reka drgnie i oczami zaswiecisz)."

4)"Wskazane wczesniej ubezpieczyc sie na zycie i dobytek od wszelkiego
nieszczescia "

A zeby bylo smieszniej to podobne "operacje na otwartym organizmie" juz
przeprowadzalem osobiscie i zyje (organizmy tez).
Zawsze w przypadku kiedy nie mam 100% pewnosci odsylam do fachowca
(czyt.wyj.1), ale wiem ze sa ludzie ktozy tak jak ja lubia sami podlubac w
bebechach (ten dreszczyk emocji). Nie liczyles chyba na odpowiedz typu
...menu start - programy - akcesoria...
Jezeli nie masz pewnosci sam nigdy nic nie rozkrecaj.Sa serwisy od tego.

Pozdrawiam - Piotr