Jaki HDD?

Autor: baZyl (bazylook_at_interia.pl)
Data: Mon 19 May 2003 - 02:25:04 MET DST

Jaki wybrać? Chodzi mi o 80GB i teraz mam dylemat. WD ze specjalnej edycji
czy SEAGATE 7200.7?
WD 3 lata gwarancji, ale ta 80 chyba jako jedyny HDD z serii SE wypada
kiepsko w testach. Z kolei barakuda 1 rok gwarancji, wypada lepiej niz WD,
ale jest jeszcze jedno... Mialem juz dwie barakudy z serii IV i obydwie mi
padly. Wiec teraz mam dylemat zwlaszcza ze gwarancja tylko na rok.
A moze polecicie dysk jakiejs innej firmy?

dzieki
pozdrawiam
baZyl