Re: Problem z coolerem

Autor: f_at_za
Data: Mon 19 May 2003 - 01:03:35 MET DST

Użytkownik <robeks1_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie gadajcie o starym sprzecie bo obudowę mam Enlihta kupiona niedawno i
słysze
> to samo.

Zawsze cos bedziesz slyszl niezaleznie od tego czy sprzet jest stary czy
nowy.
Problem w tym czy Ci to przeszkadza czy nie. Kiedys jezdzilem ARO 243D, i od
tamtej pory na dzwieki wydawane przez maszyny jestem uodporniony.
Wg mnie sprzet ma DZIALAC bo taka jest jego rola.

Przeszkadza Ci szum wiatraka-zawsze mozna go zdemontowac, ale jak dlugo komp
podziala?
Przy wiekszym poborze mocy (uruchamianie aplikacji) wiatrak szybciej kreci i
dlatego jest glosniejszy. Za glosny - gasnica z ladunkiem CO2 zalatwi
sprawe(tansza niz ciekly azot).Na poczatku bylem zafascynowany tym jak cichy
jest moj HDD- teraz jestem w stanie uslyszec kiedy pracuje, a wiem ze nie
rozklekotal sie.

Po prostu w miare uzytkowania zaczynasz wyodrebniac dzwieki ktore sa
normalnie wydawane przez Twoj sprzet. Nie znaczy to ze trzeba lekcewazyc to
co "mowi" Twoj komputer. jezeli wydaje jakies naprawde niepokojace dzwieki
trzeba sie tym zainteresowac.
Najlepiej poprosic o opinie kogos z zewnatrz zeby posluchal (byle nie babke
Kiepska)

Pozdrawiam - Piotr