Re: Problem z coolerem

Autor: robeks1_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 May 2003 - 14:55:45 MET DST

> Użytkownik <rommano78_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ultra
> może
>
> A moze to wichur przy zasilaczu? Glosniej gada bo sie przytarl,
> nierownomiernie bo kreci w zaleznosci od obciazenia.Wykrec wentylator z
> zasilacza, odklej nalepke, zapodaj 100g :-) WD 40, i bedzie zyc (kto smaruje
> ten jedzie).

wita, mam podobny problem i taki am sprzęt - celek 2.0 a płyta taka sama
tylko "pro"
Nie gadajcie o starym sprzecie bo obudowę mam Enlihta kupiona niedawno i słysze
to samo. To znaczy gdy otwierają się okna czy jakiś inny program, dzwięk
wentylatorów (boxowy) daje słyszalną zmianę obrotów- zasilacz 300 watt Enligta-
nie wiem jakie to ma znaczenie ae chyba chodzi o pobieranie mocy z niego. O WD
40 i towocie nie mam mowy bo sprzet jest nowy - więc o co chodzi?