Re: Zbyt Ciemny Obraz Na OPTIView 15L

Autor: f_at_za
Data: Mon 19 May 2003 - 00:05:06 MET DST

Użytkownik "KSIN The Footman" <XXX===real_ksin_at_poczta.onet.pl===XXX> napisał
w wiadomości news:ba8dlg$4ek$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Mam problem z monitorem, co prawda od samego poczatku gdy go mam,
...tu cos bylo...
> z gory dziex za pomoc

> KSIN The Footman

O ile sie nie myle to Optiviu jest produktem firmowanym przez Optimusa
(ponoc skladane z odpadow). Jest szansa ze bedzie jasniej swiecil ale zeby
nie ryzykowac musisz zaliczyc serwis.

 W tej chwili nie powiem (bo nie wiem) ktorym potencjometrem na plycie
(monitora oczywiscie) trzeba pokrecic, ale jak tylko bede mial wolny dzionek
skocze do chlopakow na serwis i sie dowiem.

Zreszta mozesz probowac.Zdejmujesz tyl obudowy, szukaj potencjometrow
montazowych w okolicy trafopowielacza(to takie cos z czego wylazi kabel z
przyssawka na kineskopie).Trzy dni wczesniej nie pij nawet browca bo 10-15
kV daje niezlego kopa(reka drgnie i oczami zaswiecisz).

Wlaczasz i malym (IZOLOWANYM) srubokrecikiem delikatnie przekrecasz w prawo
i lewo, jezeli sie nie poprawia cofasz do poprzedniego polozenia(wazne).
Wskazane wczesniej ubezpieczyc sie na zycie i dobytek od wszelkiego
nieszczescia (kazda polisa nabiera waznosci jakis czas po podpisaniu).

Tylko nie daj boziu zebys krecil pokretlem na trafopowielaczu - tylko
potencjometry w okolicy.Zreszta na pewno na grupie sa lepsi fachowcy to Ci
podpowiedza (ja zajmuje sie 220-380V)

Pozdrawiam - Piotr