Zbyt Ciemny Obraz Na OPTIView 15L

Autor: KSIN The Footman (XXX===real_ksin_at_poczta.onet.pl===XXX)
Data: Sun 18 May 2003 - 18:50:06 MET DST

Mam problem z monitorem, co prawda od samego poczatku gdy go mam, ale
mniejsza z tym......
Monitor daje zbyt ciemny obraz co jest meczace i denerwujace... po pierwsze
zeby miec "standardowa" jasnosc obrazu musze modyfikowac ustawienia w
kontrolerach do sterownika karty graficznej zeby np moc pograc sobie w jakas
gre i wszystko widziec ;o ale nie jest to rozwiazanie na dluzsza mete bo
strasznie meczy to oczy. Ustawienia rozjasnienia i kontrastu w monitorze
dalem na max (bez tego prawde mowiac nie dalo by sie nic obejrzec) do tego
dochodzi problem z ogladaniem np formatow niektorych plikow video ktorych
jasnosci nie da sie poprawic nawet przez doglebne ustawianie wlasciwosci w
playerach co wlasciwie uniemozliwia mi ich ogladanie bo rozjasnianie w
sterownikach karty graf. nic tu nie daje :( Moj monitor to OPTIView 15L...
Chcialbym sie zapytac czy mozna sie pozbyc tego problemu w jakikolwiek
sposob, czy ktos ma taki sam monitor z takim samym problemem? A moze mozna
modyfikowac jakies ustawienia metoda hardware czyli po rozebraniu obudowy?

p.s. nie mam sterownika do tego modelu i nie moge go znalezc na necie ale
takze nie wiem czy zainstalowanie go w czyms by pomoglo

z gory dziex za pomoc

KSIN The Footman