Re: Problem z kartą na chip. ATI Rage 128

Autor: ggs (ggs_at___konto.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 16:13:29 MET DST

"Michał Marcinowicz" <Mick_M_at_poczta.fm.nie.dla.spamu> wrote in message
> Witam !
>
> Mam drobny problemik. Dopiero co stałem się posiadaczem nowej (nie tak
> znowu nowoczesnej) karty graf. i od razu problem:
>
> Przy rozdzielczościach od 1024 x768 w górę mam taką nie do końca wyraźną
> czcionkę. Można przy tym pracować, ale na dłuższą metę trochę mędczy oczy.
> Jak wcześniej miałem kartę Intel840 nie było takich problemów.

Tak jak piszesz w temacie masz karte na CHIPIE R128 i tu moze byc wlasnie
problem.

Nie jest to niestety (jak sadze) oryginalne ATI i moze stad ta nieciekawa
jakosc obrazu.
Sprobuj uderzyc w sklep i popros o wymiane (najlepiej po uprzednim
sprawdzeniu na w miare przyzwoitym monitorze).

Sam mam Rage Fury Pro i gdyby nie jej cieniutka juz teraz wydajnosc 3D to w
zyciu nie wymienilbym na inna.