Re: Do userow AsROCK K7S8X

Autor: -=:alkos:=- (ANTYSPAMalkos_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 15:55:46 MET DST

> Ja polecam SpeedFan, bardzo fajny i prosty w obsłudze programik. NIe mam
tej
> płyty co Ty, ale myślę, żę nie bedzie problemów z kompatybilnością.

I owszem, jest problem z kompatybilnością - na razie tylko jakaś zapyziała
wersja beta nie wiesza się na starcie... Pisałem nawet do autora :)

Ad. postu wyżej:

Tak, chodzi mi o tego MBMa. Ale po co ci kluczyk? ZTCP to freeware - zresztą
siedzi mi w tej chwili w taskbarze i jakoś nie piszczy o dotację :)