Re: macierz RAID

Autor: ~ (keine_at_email.de)
Data: Sat 17 May 2003 - 15:54:18 MET DST

Raid 0 musi mieć dwa dyski i każdy plik
> dzieli na dwie częśi i zapisuje na innym dysku itd.d:W sieci jest wiele
> stron poświęcinym wyjaśnieniu tych zagadnień .
> JanuszHor

ok ale czy to znaczy ze taki kontroler nie moze dzialac z jednym dyskiem w
trybie legacy??? jak to jest w przypadku innych kontrolerow. Kontroler widzi
takze podpiety dvd:))) winy laduja sie w trybie safe, do pewnego momentu...
dawno po zaladowaniu stera raid... staja!
W sieci nie znalazlem jak zrobic zeby ten kontroler tymczasowo chodzil jako
zwykly ata100, bez przekladania eprom'u

pozdr

pawel

ps: dane mam zabezpieczone, plyta padnie, to padnie... na tym polega
experyment, jak sie nie uda to trudno