Re: swietlowki w lcd lg1710s

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 17 May 2003 - 13:15:53 MET DST

ArturN napisał:

>No cóż, w Twoim LCD jest to inaczej rozwiązane (przyznam się, że na Samtrona
>się nie natknąłem:-). Przyglądałem się LCD: Samsung, LG, Nec, CTX, MAG, Miro
>i we wszystkich modelach 15' obraz był lekko jaśniejszy od dołu (w jednych
>bardziej, w innych mniej). Ciekawi mnie jak jest w Twoim
>monitorze-zauważyłeś w/w efekt?

Samtron to akurat to samo co Samsung; tylko nie wiem z jakim modelem
jest zgodny 51S; u mnie podczas startu komputera lub ogolnie na bardzo
ciemnej powierzchni /czarnej/ widac ze bardziej sa podswietlone boki;

natomiast przy normalnej pracy obraz jest podswietlony rownomiernie;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?