Re: magia restartow - Abit BX133-RAID

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 18:39:04 MET DST

> Trafiliscie na egzeplaze z wadliwymi kondensatorami, jak sa juz spuchniete
> te przy procku to dlugo juz nie popracuja.

Niekoniecznie. Sam posiadam bx133 i nie mam zadnych problemow od 3 lat.
Spotkalem sie jednak z przypadkami, ze przy pracy z wyzsza szyna niz 100MHz
chipset na plycie glownej sie przegrzewal. Rozwiazaniem bylo poprostu
zamontowanie coolera na chipsecie. Jezeli po takim zabiegu nic sie nie
zmieni warto zainteresowac sie temperatura procesora i napieciami. Jezeli
dalej nic to oczywiscie moga byc kondensatory.