Re: Epox 8RDA? fuj fuj fuj!

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 17:37:42 MET DST

Użytkownik "FRANC" < napisał >
> przerwania?
> nowy bios przed przetestowaniem wszystkich kombinacji sprzetu? O ile masz
> teraz nowszy bios o miesiąc?
> Jaki ten TI 4200? Probowales z inna karta tego typu (ale innego
producenta)?
> Brak sieci?
_________________________

przerwan SB A.2 nie dzielil _wydaje mi sie ze wine ponosze oryginalne stery
do plyty(zastanawiam sie nad kodekami dzwieku ktore "defaultowo"(?) sa
ladowane przy uruchomieniu setupu sterownika.
co do BIOSu to "najnowszy" byl nowszy o miesiac od tego w plycie glownej _
wiec nie widze tu problemu _zawse jakis "bug" zostanie wyeliminowany
TI to MSI i na nim dzialy sie "cuda" (wczesniej bezproblemowo pracowala ta
grafa z plyta na KT400)
po wlozeniu Radeona 8500(Hercules) objawy kaszany na ekranie zanikly
co do braku sieci _ (jak juz napisalem _sieciowki chodza na 100% w tej
wlasnie sieci do ktorej podlaczona jest Nforce) tylko ze na innym kompie(
wiec na pewno wina tu nie sa to ustawienia otoczenia sieciowego gdyz oba
systemy postawione sa identycznie)
sprawdze jeszcze jak sie zachowuje ta plyta z sieciowka na RTL8029

ech te nowosci ...

Blesso