Re: Epox 8RDA? fuj fuj fuj!

Autor: FRANC (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 15:19:07 MET DST

"Blesso" <blesso_at_wp.pl> wrote in message
> bardzo fuj ;)
> jest sobie ta wlasnie "plyta glowna"
> do tego MSI TI4200,SB Audigy2,karta sieciowa,zasilacz 400W i reszta ....
> odpala sie to i...."na czystym systemie (XP)" stery do plyty glownej
> (v.2.0)i komp .....nie odpala
> wyciagniecie SB A2 i komp startuje

przerwania?

> no to nowe stery do plyty ( 2.03) ,nowy bios

nowy bios przed przetestowaniem wszystkich kombinacji sprzetu? O ile masz
teraz nowszy bios o miesiąc?

> ,SB do kompa i to samo
> ..czarny ekran(ma sie rozumiec w BIOSIE audio wylaczone)
> no to SB out i zajmujemy sie grafika ....(stery serii 40.xx) i ..kaszana
na
> ekranie (nawet tryb "awaryjny")
> wiec do kompa Radka 8500 wloz! i ..."wszystko z grafa ok"
> ponownie TI 4200 i znow kaszana

Jaki ten TI 4200? Probowales z inna karta tego typu (ale innego producenta)?

> dobra ..czas na siec ..
> sieciwka do komp i ........brak sieci
> no to druga i to samo .......
> wiec ........qldebele .........nowa plytana Nforce2_ (MSI K7N2) i
> ......oprocz braku sieci (znowu siec?) wszystko gra i buczy
> wszystkie "elementy" sprawne (dzialaja na innych kompach )
> dziwne jest to ze plyty(dwie?) cosik nie bardzo chca wspolpracowac z
> sieciowkami
> ki pieron .....??

Brak sieci? sprecyzuj: brak karty sieciowej w systemie czy nikogo nie ma w
otoczeniu sieciowym? Jesli to drugie, to oczywiscie musisz zadbac o adres IP
i maske, ale to osobny temat.
Co to za siec? Kabel masz sprawny?

Mam sprzet na tym Epox-ie i wg mnie lepiej zachowuje sie od plyt np. na
KT400. Przy KT400 (plyta MSI) mialem problem ze startem sprzetu (gryzly sie
karta muzyczna i telewizyjna). W Epox-ie wsadzilem wszystko od razu i sam
sobie poradzil.
Ale oczywiscie czesto trzeba pogrzebac na dziendobry w biosie by potem szlo
plynnie. Moze sprobuj w biosie zarezerwowac jakies przerwanie na konkretny
PCI.

Pozdrawiam
FRANC