[DOS] problemy z CDROMem w DOSie

Autor: waih (waih_at_go2.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 16:14:26 MET DST

czesc,
Mam problem z zainstalowaniem CDROMu w DOSie.
Nie chce wystartowac na dysku startowym win98 (sterownik oakcdrom.sys). w
helpie pisze, ze niektore napedy nie chodza na tym sterowniku. W zwiazku z
tym mam pytanie, czy jest jakis inny, uniwersalny sterownik na ktorym mozna
by wystartowac ten CDROM? nie mam oryginalnych sterownikow, nie wiem co to
za model. Nie rozkrecalem jeszcze tego komputera i mam nadzieje, ze nie bede
musial....

A moze to nie jest CDROM EIDE?( komputer jest dosc stary) Jak sie instaluje
takie CDROMy? BIOS tez go jakos tak dziwnie raportuje.

Pomozcie.

Daniel.

A tak przy okazji, czy ktos wie, co oznaczaja paramerty /k /v /s MSCDEXa?