Re: partycje pod XP

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 May 2003 - 16:04:46 MET DST

W poście news:C36xa.36088$_b1.431163_at_news.chello.at, SzerszeN
<steal-rat_at_tlen.pl> wystukał(a):
> chyba raczej pozniejsza date, a nie wczesniejsza, na to by wskazywala
> logika po drugie po co te bluzgi??

A masz rację się rozpędziłem i ot błąd, a dwa to już stosunkowo dużo razy
widziałem takie bajerki z datami (na różnych grupach) i przebierająca się
miarka dała o sobie znać :) Po prostu jestem święcie przekonany że
przynajmniej 20% tych niby omyłkowców specjalnie ustwiają sobie datę na
późniejszą by jego post się w większości czytników trzymał jako topic
wiodący przez dłuższy czas, co jest moim zdaniem niczym innym jak pierwotnie
hamskim lamerstwem. To tak gwoli wyjaśnienia, a to że se można wątek
usunąć/ignorować to już inna historia.

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine