problem z dvd pod win95

Autor: Marcin (mr30_at_wp.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 17:45:57 MET DST

Witam
mam pytanie czy jest jakas latka na win 95 osr2, bo mam problem z obsluga
plyt dvd:nie widzi calej pojemnosci dvd, tylko cos 2 czy 3 Gb, pozatym przy
odtwarzaniu preskakuje w pewnym momencie do konca filmu, a jak sie proboje
pliki kopiowac to pokazuje sie znany niebieski ekranik i reset tylko pomaga,
pod win98 wszystko prawidlowo dziala, ale nie chce tego windowsa bo zajmuje
pare razy wiecej pamieci a korzysci z tego zadnych dla mnie niema, gdzies
czytalem ze win95 nie obsluguje prawidlowo formatu w ktorym sa nagrane dvd