Re: Która karta SB i który slot PCI

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 17:26:49 MET DST

Użytkownik Krzysiek Szczepanek <silverman_at_go2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns937CA895D5853silvermango2pl_at_193.110.122.80...

> Kwestia wymagan, sluchu oraz glosnikow i wzmacniacza.

> No i co z tego skoro fakty sa takie, ze karty na chipach Yamahy sa
> praktycznie bez problemowe i maja dobrze napisane sterowniki czego nie
> mozna powieciec o kartach Creativa.
>
> --
> Krzysiek Szczepanek

Bardzo mile wspominam starą Yamaszke jeszcze ISA

A ten Live wlasnie mi zawiesil kompa przy pierwszej probie instalacji

druga poszla gladko, ale dzwieku jeszcze nie ma
Pozdrowka Anka