Problem: podlaczenie kabelka USB :)

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 17:08:27 MET DST

Witam, mam dosc blachy problem i licze, ze uda mi sie znalezc jeszcze
dzis rozwiazanie:)
Otoz mam plyte Clayton'a CVAS296P (ale to nieistotne), na ktorej sa
dwa wejscia USB na frontowy panel z pinami:
1 VCC
2 VCC
3 USBP0-
4 USBP1-
5 USBP0+
6 USBP1+
7 GND
8 GND
9 key
10 OC#

zas z obudowy mam dwa kabelki z takimi wejsciami:
D+ oraz VCC (na te dwa D+ i VCC skladaja sie trzy przewody - czerwony,
bialy i zielony)
GND (jest wydzielony osobno przy kazdym kabelku)

Nie wiem jak to cholerstwo podlaczyc, a jutro musze dac klientowi
komputer.. :( nie chcialbym czegos 'spalic' ;)
Dzieki za wszelkie sugestie :)
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"