drukarki (jeden wielki problem)

Autor: bezrobotny (elwis2000_at_go2.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 18:21:09 MET DST

pomocy... nie mogę nic zrobić z drukarkami, gdy wchodzę do "Drukarki"
wyskakuje błąd "Spool32 error", następnie gdy wybieram właściwości
drukarki pojawia się "rundll error"... gdy już uda mi się wejść do
właściwości
nie ma tam zakładek odpowiednich dla danej drukarki... czyli jeden wielki
kit...
drukarki dają się usunąć, ale już później nie dają się zainstalować...
1. albo pod koniec error lub blue... 2. wszystko niby ok, ale dalej to
samo...

;o)... pomocy!