Re: Jak zainstalować Radeona do KT7 Raid

Autor: Corran (corran_at_tenbit.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 15:20:51 MET DST

Redskin napisał:

> Kupiłem sobie aTI Radeona 9000 i po zainstalowaniu karty komputer się włącza
> ale nic poza tym. Monitor pozostaje czarny a po włączniu kompa słychać
> przeciągłe pikanie (ok.3 sek.). Dowiedziałem że jest to jakiś problem z
> hipsetem VIA KT 133. Może ktoś spotkał się z takim problemem w odniesieniu
> do tej karty grafiki i chipsetu. Poroszę o jakeś rozwiązania!!!

No i znowu będą pluć na Abita jakie to KT7 do dupy :)

Redskin sprawdź czy karta/pamięć operacyjna są dociśnięte, czy kable są
podłączone, warto też włożyć na próbę spowrotem starą kartę graficzną.
Jeśli dalej nie będzie działać wywal wszystko z komputera oprócz jednego
banku pamięci, jednego dysku twardego, procesora i karty graficznej.
Stawiam jednak na to że czegoś nie docisnąłeś.
Pozdrawiam

--
  ___