Jak zainstalować Radeona do KT7 Raid

Autor: Redskin (sompolski_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 15 May 2003 - 12:53:23 MET DST

Kupiłem sobie aTI Radeona 9000 i po zainstalowaniu karty komputer się włącza
ale nic poza tym. Monitor pozostaje czarny a po włączniu kompa słychać
przeciągłe pikanie (ok.3 sek.). Dowiedziałem że jest to jakiś problem z
hipsetem VIA KT 133. Może ktoś spotkał się z takim problemem w odniesieniu
do tej karty grafiki i chipsetu. Poroszę o jakeś rozwiązania!!!

B.S:>