kręcił ktoś amd k6-2 550 mhz ?

Autor: peligroso (peligroso_at_poczta.fm)
Data: Thu 15 May 2003 - 00:14:47 MET DST

Witam, mam taki procesor ale niestety nie jestem za bardzo zadowolony.
Na plycie mam mnozniki od 1 do 4,5 a magistrala od 60 do 100 mhz.
Poniewaz moja plytka nie obsluguje mnoznika 5,5 (bawilem sie
"nielegalnymi" ustawieniami zworek ale to nic nie dalo)
Poniewaz procek ten widzi mnoznik 2 jako 6 , ustawilem go tak i dalem
magistrale
90 co daje 540 czyli prawie OK.
Wydawalo mi sie jak kupowalem ten procesor ze bez problemu pojdzie na 600
ale cos nie gra.
Po ustawieniu na 6x100 , bios wykrywa procesor, ale windows sie nie chce
uruchomic.
I tak za kazdym razem. Nie wiem co moze byc przyczyną, radiator zakupilem
nowy i calkiem (w porownaniu do starego) , wiatraczek titana do 1 ghz ,
(proc jest zimny caly czas, wiec to nie kwestia przegrzania sie ) , pamieci
mam pc133 , sprawdzona kosc, firmowa . Co moze byc problemem ? Wydawalo mi
sie ze ten procesor pojdzie bez trudu,
starego k6266 krecilem na 300 bez problemu i to nawet przy obnizonym
napieciu.