Re: TV-out,czarno-bialy obraz GF4 Ti4200

Autor: Maxx (aneczka100_at_poczta.fm)
Data: Thu 15 May 2003 - 00:09:38 MET DST

Użytkownik "ghost"

> Miałem podobny przypadek, pomogło odłączenie kablówki od telewizora

Probowalem i nic , najlepsze jest to ze na ktoryms systemie jak przelacze
w tvtool`u to mam kolor , ale obraz jest poszarpany . Probowalem tez
przejsciowke - z karty wychodzi s-video i przejsciowka na cinch do TV
i tez nic , a do tego brak koloru (poszarpanego) , czyli wychodzi na to
ze kolor jest (na kablu s-video - s-video) ale obraz jest caly w pionie
"poprzecinany" ..rece opadaja .

pozdr.