Re: TEAC CD - 552E

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 20:12:42 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <PKmail_at_2com.pl> napisał w wiadomości

> Witam grupowiczów
Witam

> Czy ktoś z was spotkał się z napędem wymienionym w temacie?
Spotkał

> Jeśli tak to proszę o wyrażenie swojej opinii na jego temat.
Dno z dołkiem.

> Ja
> stałem się posiadaczem tego urządzenia i nie jestrem z niego
> zadowolony bo jest po prostu żałosny.
Nie dziwie sie tej opinii

> Przypomina mi napęd
> sławetnej firmy BTC 36X - czyta lepiej ale warczy tak samo.
Od jakiegos czasu Teac zaprzestal wlasnej produkcji, dotyczy
to zarowno czytnikow CD, nagrywarek jak i czytnikow DVD, w/g
nieoficjalnych informacji ten naped CD wyprodukowany zostal
wlasnie przez ... BTC

> Wcześniej miałem napęd ASUS CD - S520 ale go sprzedałem i mój
> wybór padł na TEAC'a z racji tego że zależało mi na czytniku
> dobrej klasy.
No nie, gdybym nie zobaczyl to bym nie uwierzyl..

> Uważam że ASUS był rewelacyjny w porównaniu z
> moim nowym zakupem
Tez tak uwazam.

> i zastanawiam się czy nie wrócić do niego.
I to polecam

> Nie wiem czy pomoże coś aktualizacja firmware'u tego
> napędu - pewnie nic się nie zmieni ale mogę się mylić.
Nie sadze

> Proszę o radę w tej sprawie.
Wroc do ASUSa

> Pozdrawiam:
> Piotrek K.

Pozdrawiam

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.