TEAC CD - 552E

Autor: Piotrek (PKmail_at_2com.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 19:39:15 MET DST

Witam grupowiczów
    Czy ktoś z was spotkał się z napędem wymienionym w temacie? Jeśli tak to
proszę o wyrażenie swojej opinii na jego temat. Ja stałem się posiadaczem
tego urządzenia i nie jestrem z niego zadowolony bo jest po prostu żałosny.
Przypomina mi napęd sławetnej firmy BTC 36X - czyta lepiej ale warczy tak
samo. Wcześniej miałem napęd ASUS CD - S520 ale go sprzedałem i mój wybór
padł na TEAC'a z racji tego że zależało mi na czytniku dobrej klasy. Uważam
że ASUS był rewelacyjny w porównaniu z moim nowym zakupem i zastanawiam się
czy nie wrócić do niego.
    Nie wiem czy pomoże coś aktualizacja firmware'u tego napędu - pewnie nic
się nie zmieni ale mogę się mylić. Proszę o radę w tej sprawie.

Pozdrawiam:
Piotrek K.
pkmail_at_2com.pl