Re: jaki procesor

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 20:02:26 MET DST

In article <b9tv6d$9cb$1_at_atlantis.news.tpi.pl>, johnnie_w wrote:

> Nie przeginaj. Ecs to po prostu firma dla mniej zamoznych i mniej
> wymagajacych, nie kazdego stac na Asusa czy Abita.

Co więcej, jak żyję to chyba nie widziałem "markowego" komputera z płytą
Asus czy Abit ("markowego" mam na myśli nie-składaka, tylko coś w rodzaju
IBM, Compaq, Dell, HP, itp.). Za to widziałem z płytami ECS. Płyta jak
płyta, jeśli nie jest uszkodzona, to działa dobrze. Czy to nie w Abitach
masowo strzelały kondensatory?

Paweł