Re: jaki procesor

Autor: johnnie_w (hubo1_at_o2.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 19:43:04 MET DST

Jesli chcesz wsadzic tam athlona to tylko Tunderbirda. Nie wiem jak z
Duronem Moragnem ale tez powinien pojsc. Jesli to ktos potwierdzi to chyba
powinienes zmienic na D1300 Mhz.

> Obawiam sie ze na plycie Ecs to zaden procesor nie bedzie za dobrze
> chodzil, chyba ze ma sie farta duuuzego.

Nie przeginaj. Ecs to po prostu firma dla mniej zamoznych i mniej
wymagajacych, nie kazdego stac na Asusa czy Abita. Plyty Ecs'a zdobyly w
koncu duza popularnosc, wiec logiczne jest ze problemy ich dotyczace beda
przewijaly sie czesto w postach i nie tylko. Zdaje sie ze ty wlasnie sie
naczytales takich postow... Oczywiscie nie sa to produkty pierwszej marki,
mieli pare wpadek ze swoimi plytami glownymi, ale to bylo dawno. Obecnie IMO
robia przyzwoite plytki.