Odp: k62-500 i plyta hot 591p

Autor: xmarcel (xmarcelx_at_nospam.gazeta.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 17:51:59 MET DST

> Czy ktos z was mial moze stycznosc z k6-2 500 i plyta oparta o via MVP3?

Jasne !!!!!
sporo sie nameczylem z tym prockiem, pamiecia (128 mb 133 mhz) i plyta (tyle
ze FICa, ale na tymsamym chipsecie.
mialem identyczna sytuacje, podejzewalem procesor, a winna okazala sie
pamiec, dokladnie ustawienia pamieci.
jezeli moge doradzic - zrezygnuj z tej kosci 66MHz, procek chodzi
(przynajmniej powinien) na fsb 100mhz, wiec ta kostka niewyrabia.
i jeszcze jedna uwaga - co prawda mam inna plyte, ale na tym samym
chipsecie - u mnie, gdy zworkami, zgodnie z instrukcja ustawilem pamiec jako
"100 mhz", to mialem wlasnie takie objawy jak Ty masz. dopiero zmiana zworek
na : "non 100mhz" (o ile sie nie myle) ,zakonczyla moje problemy ze
sprzetem.

pozdro