Re: WAZNE - SPRAWDZCIE ZESTAW PROSZE !!

Autor: xaliemorph (gordonfreeman_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 15:45:57 MET DST

W poście b9tf28$n00$1_at_inews.gazeta.pl,
 Przemek S <przemsiar_at_NOSPAM.gazeta.pl> wystukał(a):
> Wiesz ja bym tam wsadził jak inni radzą 512ddr /333mhz
> Karte graficzna wzialbym (patrz: http://www.mmv.pl/cennik.html ) GAINWARD
> GF4 PP! Ultra/750-8X TV kosztuje 780 zeta ti4800 se i 275/513
> czestotliwosc oraz pamieci 3.5 n.s
> jesli nie masz kasy na wyzej napisane poprawki to kup procka slabszego np.
> 2,2 ghz

Popieram, jesli chcesz sobie pograć, to nie są już to stare czasy gdzie
głównie tylko od proca zależała liczba fps'ów, dziś się bardzo liczy także
grafa, więc by kupić dobrą grafikę możesz trochę spuścić z procesora (tak
przy okazji poszukaj w serwisach porównań tej GF4 z ATI 9500 pro bom sie nie
znam, ale to są konkurencyjne karty). Komp z supermarketu czy Vobisa z mega
prockiem ale mało ramu i grafa cienka nie będzie dobry do gier, bo raz że
sobie nie zabardzo pograsz, a dwa ram bo sam win ci go zeźre jak nie będzie
się tobie chciało w nim co nieco pogrzebać, tzn powyłączać te zbędne bajery.

--
W kosmosie nikt nie usłyszy twojego krzyku
eXperimental Artificial Lifeform Intended for Exploration/Machine