Re: Wymiot³o mi z dysku wszystko niemal

Autor: Arczi (afrej_at_wp.nospam.please.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 15:55:05 MET DST

> Teoretycznie s±. Zapomnia³em o tym napisaæ ale s± tam pliki postaci
> filexxxx.chk gdzie za xxxx mo¿na sobie wstawiæ od 0000 do 9999

Sa programy, ktore potrafia rozpoznac typy tych plikow i zmienic
rozszerzenia na odpowiednie. Niestety nie pamietam nazwy :( Nigdy tez nie
uzywalem zadnego z tych programow. Wiem tylko ze sa ;) Zawsze mozesz tez
probowac np. w taki sposob, ze jak masz plik ~700 MB to prawdopobnie jest to
jakis film ;D Zmieniasz rozszerzenie na *.avi i odpalsz... Zmudna praca, ale
czasem skutkuje. Mniejsze pliki mozesz otwierac w notatniku i zgadywac co to
moglo byc ;D
Pozdro i zycze powodzenia (szczegolnie w szukaniu w/w programow ;))

--
Artur