Re: Zmiana zasilacza (Feel) czy wentylatora ?? Big HELP -> cisza

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 13:27:14 MET DST

Uzytkownik "Basior John" <basior_at_o2.pl> napisal w wiadomosci

> wiec moze jest inne rozwiazanie: (ponawiam czesc listu)
[ciach reszta]

Przeczytalem. Uwazam ze mozesz wentylator sprobowac
wymienic, jednak po wymianie musisz sprawdzic jaka
 temperature bedzie mialo wydmuchiwane przezen
powietrze.

Jesli okaze sie ze bedzie gorace, to wtedy radzilbym
powrot do poprzedniego wentylatora i rozwazania nad
zmiana zasilacza.

Powod jest prosty: zywotnosc podzespolów elektronicznych
skraca sie wraz ze wzrostem temperatury. Im cieplej bedzie
w zasilaczu tym krocej moze on prawidlowo dzialac.

Osobiscie "glosowalbym" za zakupem Chieftec'a, wiem ze
to drogie rozwiazanie ale przynajmniej pewne.

--
Zastrzezenie: Nie zgadzam sie na wysylanie ofert na adres uzyty
do/podczas wyslania tej wiadomosci.