Re: Zmiana zasilacza (Feel) czy wentylatora ?? Big HELP -> cisza

Autor: Basior John (basior_at_o2.pl)
Data: Wed 14 May 2003 - 10:33:38 MET DST

>Fakt, ale...
>niestety sprzedawca obudowy raczyl bym pominac fakt ze
>zasilacz Deer jest jednym z (naj)gorszych dostepnych w
>sprzedazy. Do rozbudowanego zestawu nie radzilbym go
>uzywac z racji ryzyka uszkodzenia przezen sprzetu. No
>ale to twoj wybor - jak godzisz sie za nizsza cene z
>ryzykiem...

wiec moze jest inne rozwiazanie: (ponawiam czesc listu)

posiadam obudowe ModeCom NEXT (czarna), ktora ma w sobie zasilacz 250W
model SPS-160ATX firmy "Feel" - dzialalem na nim 1,5 roku i
zdecydowalem sie zmienic wentylator (z Brushless MJ802512), bo glosno
dzialal - kupilem SUNON'a KD1208PTS3-6 (1.4W) i od razu poczulem
roznice - dzialam na nim juz tak z 8 miesiecy i jednak dalej odczuwam
glosna prace (nie tak jak na poprzednim, ale jednak) [glosnosc nie
rosla]

glosnosc nadal mnie nie zadawala - nie jest moze tak glosna jak w
orginalnym wentylatorze, ale nadal go slychac ;-(

nie wiem co mam zrobic czy dalej zmienic wentylator
(tylko jakiej firmy i na co mam zwrocic uwage ?)

czy moze zmieniac caly zasilacz
(tylko jakiej firmy?) czy tez moze cala obudowe